پنج شنبه سی ام فروردین ۱۴۰۳
چهارمین نمایشگاه خودروهای کلاسیک، آفرود و کمپینگ 1403 آنلاین
گفتگو با دکتر احمدرضا طحانیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان باتوجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، نمایشگاهها چه ظرفیتی به منظور تحقق این شعار دارند؟ خوشبختانه بار دیگر مسئولین نظام ضرورت پرداختن به موضوعات اقتصادی را به عنوان سرلوحه فعالیتهای کشور در سال جدید یادآور شدند و البته همانگونه که مقام معظم رهبری نیز در بیانات آغاز سال جدید تأکید داشتند، جهش تولید بدون حضور، همکاری و درگیری محسوس مردم در فرایندها ممکن نخواهد بود. حضور هرچه پررنگتر مردم و درگیری بیشتر آنها در فعالیتهای مربوط به تولید، امکان تحقق جهش تولید را هرچه بیشتر خواهد کرد.
علاقه به خودروهای کلاسیک هر روز بیش تر و عمیق تر می شود؛ تا جایی که اکنون میانگین سن علاقه مندان به این خودروها تا زیر ۳۰ سال نیز رسیده و این علاقه در همه جای دنیا به چشم می خورد. کافیست نگاهی به آمارهای فعالان بازار خودروهای کلاسیک بیاندازید، گفته می شود ریشه این همه علاقه به کودکی افراد بر می گردد. اگر شما هم به خودرو های قدیمی علاقه مند هستید از ۲۹ فروردین ماه سری به محل برگزاری نمایشگاه استان بزنید تا از نزدیک شاهد شکوه و زیبایی این ماشینها باشید.
گفتگو کردیم با احمدرضا طحانیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان که در ادامه مشروح آن را میخوانیم: در سال ۱۴۰۲ نمایشگاه چه روندی را طی کرد و چه برنامههای مشخصی را اجرا کرد؟ در سال ۱۴۰۲ بر اساس برنامهریزی استراتژیکی که انجام شد، نقش نمایشگاه را در صنعت و اقتصاد شهری بر اساس برنامهای مدون و فعالیتهایی که بتواند آرمانها و چشماندازمان را تحقق بخشد، پیگیری کردیم، مهمترین نکتهای که هر سازمانی در برنامهریزیها خود مدنظر دارد چشمانداز پیش رو و برنامه استراتژیک است. نمایشگاه در سال ۱۴۰۱ روند مثبتی را در پی گرفت و وارد مبحث چشمانداز و برنامه استراتژیک شد که در ادامه تصمیم بر این شد تا سال ۱۴۰۲ تفاوت محسوس با گذشته داشته باشد.
پیشران اقتصاد شهری اصفهان در سالی که گذشت محمد گیوی معــاون بــرنـامهریــزی، بــازاریـابـی و تـوسعـه بــازار.نمایشگاه بینالمللی اصفهان شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان : افتتاح سالن جدید نمایشگاه بینالمللی اصفهان همزمان بود با دوران فترت نمایشگاهها در سراسر جهان بهواسطه همهگیری ویروس کرونا و چشمانداز پایان نامشخص بحران برنامهریزی برای تحول را دشوار کرده بود. با پایان این دوران و شکلگیری تفکر مدیریت جدید درمجموع تلاش شد تصویری روزآمدتر و کارآمدتر از فعالیت نمایشگاهی در این سازمان خلق شود. این تصویر تازه محصول توأمان تجربه گذشتگان، توسعه زیرساختها و علم نوین مدیریت است که منجر به سازماندهی آن بهعنوان یکنهاد اثرگذار اقتصادی شده است.