طراحیهای فاخر غرفهها همانند روندی که در پایتخت یا حتی نمایشگاههای خارجی دیده میشود ازجمله همان تغییراتی است که باید به آن اشاره کرد، در ادامه میخوانید که غرفه سازی مناسب چگونه میتواند مخاطب شمارا با عمق برندینگ کسبوکارتان بیشتر آشنا کرده و البته بر بازاریابی و فروشتان حتی در همان زمان محدود برگزاری نمایشگاه تاثیر بگذارد.
هدف از ایجاد غرفه نمایشگاهی چیست؟
غرفهها اصولا مهمترین بخش نمایشگاه میباشند.از مهمترین نقشهایی که یک غرفه به عهده دارد میتوان به جذب مشتری اشاره کرد،غرفههای نمایشگاهی برای شرکتهای کوچک و بزرگ و برندهای خاص جای مناسبی برای ارائه و نمایش محصولات و فروش بیشتر آن محصول است. شرکتهای دیگر نیز میتوانند با غرفههای کوچک تبلیغات و فروش محصولاتشان را شروع کنند و از تجربیات شرکتهای بزرگتر و غرفههای آنها نکات مثبت و منفی زیادی را یاد بگیرند.برای برندهای کوچک و بزرگ، داشتن یک جایگاه مناسب در بازار بسیار اهمیت دارد.
برندینگ چیست؟
یکی از دلایل استفاده از غرفه در نمایشگاهها برندینگ است که مهمترین عامل به شمار میرود.راهبرد برند سازی یکی از کارهایی است که مدیر یک شرکت برای آن شرکت یا یک شخص خاص کاری میکند که با شناخت پیدا کردن از آن برند،خصوصیات بارز آن برای همیشه در ذهن مخاطب بماند و باعث برجستهسازی آن شرکت شود.برندینگ سعی دارد انتظارات مشتری را مدیریت نموده و به آن جهت دهد. درواقع برند هویت شمارا نشان میدهد و این شما هستید که تصمیم میگیرید که شمارا چگونه بشناسند و همین امر باعث تمایز شما با رقیبانتان میشود.
رابطه غرفه سازی با برندینگ
یکی از مسائل مهم در کسبوکارهای امروزی برندینگ است به همین منظور شرکتها هزینه زیادی را صرف تبلیغات برای معرفی محصول خود میکنند.برندینگ با غرفه سازی رابطه مستقیم دارد زیرا غرفه محلی برای تبلیغ و ارائه محصولات و برندهای خاص است و مشتری بهراحتی میتواند با مقایسه کیفیت محصول، برند موردنظر خودش را انتخاب کند به همین دلیل برندینگ از دلایل مهم استفاده از غرفه در نمایشگاههاست که هرساله بر تعداد غرفههای نمایشگاهی در این زمینه افزوده میشود.
عوامل موثر در برندینگ چیست؟
یکی از عواملی که باعث میشود یک برند به موفقیت برسد داشتن هدفی مشخص است.دومین عامل شناخت رقیبان و هدفهای آنها در این راه است،عامل سوم شناخت مشتری است یک شرکت باید بداند مشتری چه هدفها و ویژگیهایی را دنبال میکند و آنها را تامین کند،سومین عامل اطلاعرسانی است،صاحب برند باید مخاطب را از تمامی ویژگیهای برند آگاه سازد.بعدازاین عوامل داشتن نشانواره میتواند آن برند را در ذهن مخاطب حک کند.
تاریخ انتشار :
1402/7/26