وی تصریح کرد: یکی از مزیتهای رقابتی بودن کیفیت است، بنابراین باید برند ایران در جهان شناخته شده باشد و نگاه جهانی داشته باشیم و به سمتی پیش رویم که بتوانیم در حوزه کیفیت نیز گام برداریم.
حقیقتسرشت تاکید کرد: در دوران تحریم اتفاقات خوبی در افزایش تولید رخ داد، سه عامل مهم در تولید کیفیت، قیمت و ظرفیت است که باید مورد توجه قرار گیرد و در این حوزهها حرکت کنیم که امیدواریم به برکت برگزاری این نمایشگاهها جهتهای کیفیتی و قیمتی را در کشور به جریان بیندازیم.
وی افزود: نگاه ما باید تولید محصول ناب و جهانی باشد و به صاحبان تکنولوژی تبدیل شویم، در حوزهای که فعالیت میکنیم، اجازه ندهیم رقبای خارجی حضور پیدا کنند.
تاریخ انتشار :
1402/7/11