طی یک سال گذشته و از زمانی که مدیریت این شرکت تغییر کرده است، تلاش شده با همفکری، همراهی و هماندیشی با متخصصان و طراحان کسب و کار، چشمانداز مناسب و افق پیشروی شرکت را تعریف کنیم. باور داریم نمیتوان در فضای کسب و کار بدون چشمانداز گامهای رو به جلو و توسعه محور را محقق کرد.
یکی از مهمترین اهداف برنامه چهار ساله این شرکت توسعه برند است تا تصویر بسیار مناسب و در شان از سایت نمایشگاه اصفهان در ذهن مخاطب ایجاد کند. این دغدغه همیشه در نمایشگاه اصفهان به صورت خاص و سایر شرکتها وجود داشته که مخاطبان چه تصویری از آن شرکت در ذهن دارند، از این جهت در حال تلاش هستیم تا در گام نخست تصویر سابق را در ذهن مخاطبان بازسازی و در مرحله بعدی تصویر جدید نمایشگاه اصفهان که براساس سند چشمانداز در حال شکلگیری و تعریف است در ذهن مخاطبان و خصوصا ذینفعان نمایشگاه اصفهان قرار داده شود.
توسعه شبکه سازی کسب و کارها از دیگر اهداف کلان برنامه چهار ساله شرکت نمایشگاه بیناللملی اصفهان است. با برگزاری نمایشگاهها شبکهسازی انجام میشود و صاحبان کسب و کار موفق به ارتباطات جدید، گفتگو با متخصصان و فعالان تجاری میشوند، اما در چشمانداز جدید ما به دنبال توسعه این ارتباطات و شبکه سازی هستیم، ارتباطاتی که بسیار با ارزش هستند و تنها از طریق توسعه شبکهسازی میتوان پتانسیلها و ظرفیتهای آن را به خوبی حفظ و گسترش داد. این شرکت در نظر دارد در حوزه صادرات علاوه بر نمایش توانمندیها، بین شرکتهای مدیریت صادرات با شرکتهای تولیدی اتصال موثرتری برقرار کند و با شبکه سازی بین آنها به توسعه فرهنگ صادراتی در تولید محصولات ایرانی کمک کند.
نمایشگاه بینالمللی اصفهان با یادآوری به این که چشم انداز تعریف شده شرکت ایجاد پل ارتباطی بین سه حوزه تولید، تجارت و صادرات است و در سه حوزه یاد شده با ابزار رویداد نقش آفرینی خواهد کرد، نقش خود را در دوره جدید تعریف کرده است. باور داریم تکیه و تمرکز روی هر کدام از سه محور ما را با توسعه اقتصادی روبرو میکند و نمیتوان تنها به تولید، تجارت و صادرات اندیشه کرد. در این رابطه در تیرماه سال جاری نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار و فرانچایز با 32 حوزه تحت شمول برگزار خواهد شد که یکی از اهداف آن تجاری سازی صادراتی است. باور داریم تعریف جدید از نقش نمایشگاه اصفهان در این نمایشگاه و در ارتباطات به نمایشگاه فرانچایز که دغدغهای جزء شبکهسازی تجاری و متصل کردن سه ضلع تولید، تجارت و صادرات خواهد بود را ندارد.
مهمترین نکته در برگزاری اولین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار به مخاطبان و بازدید کنندگان این رویداد ارتباط دارد. براساس نظرسنجیهای انجام شده در نمایشگاههای بینالمللی و تخصصی برگزار شده و ثبت اطلاعات بازدید کنندگان با عنوانهای مختلف را میتوان به عموم شهروندان، متخصصان، کارشناسان یک حوزه و مدیران همان صنعت دستهبندی کرد، در صورتی که مخاطبان برگزاری نمایشگاه فرانچایز صاحبان کسب و کارها هستند. درک این نکته از سوی فعالان اقتصادی و مدیران بسیار مهم و با ارزش است. نمایشگاه فرانچایز مخاطبان بسیار متفاوتی خواهد داشت. افرادی که طی سالهای طولانی و براساس کسب دانش، خلق ثروت و تجربه در یک حوزه کاری مشغول فعالیت بودند و حال به دنبال توسعه کسب و کار خود هستند و راهی برای برون رفت از ایستایی شغلی و درآمدی را میجویند.
بدون شک نمایشگاه فرانچایز میتواند یاریگر و بهبود دهنده فعالیت اقتصادی چنین افراد حقیقی و حقوقی باشد، فعالان اقتصادی که دیگر و به صورت تک بعدی به فکر تولید نیستند، تنها به تجارت اندیشه نمیکنند و صادرات را تنها ابزار کسب درآمد محاسبه نمیکنند. در این نمایشگاه ما با چهرههای حقیقی و حقوقی روبرو خواهیم شد که محور فکر و اندیشه آنان توسعه تجارت و کسب و کار است.
تاریخ انتشار :
1402/4/10